Сайт Тернопільського Турклубу про екскурсії в печеру Млинки

Екскурсії в печеру Млинки

       
Головна

 

Про печеру Млинки

Умови проживання

Ціни та замовлення

Спорядження

Канікули у печері

Екскурсії в печеру

Печерні сувеніри

Фотографії та відгуки

Як дістатись

Екологія та правила ТБ

Спелео з комфортом

Інші цікаві екскурсії

Контакт:
+38 096 212 40 71
tourclub.ternopil@gmail.com

 

Замовити

екскурсії в печерах

на сайті www.tourclub.com.ua

 

 

 

 

 

 

Екстрім-гра: Гонки Андеграунд

Вам подобаються логічні задачі, командні змагання та екстремальні умови? Ви бажаєте випробувати свою силу та витривалість?

Тоді Гонки Underground це саме те, що Вам потрібно! З нами ви зможете пройти 5-ти годинний екстремальний спелеоквест у печері Млинки. На Вас та вашу команду чекає яскравий мікс квесту у печері, який вимагатиме доброї фізичної підготовки та завдань на кмітливість і вправність. Вам доведеться протискатися у вузькі ходи і нірки, видиратися на кам’яні глиби, підтримувати рівновагу на хитких брилах, згруповувати все своє тіло для подолання глибоких розщелин.

Програма туру:

Тривалість гри: 5 годин.

Мінімальна кількість учасників: 5 чол.

У грі можуть брати участь як одна команда з 5-10 осіб, так і 3-4 команди.

Основне завдання для команди полягає в тому, щоб за певний час пройти весь маршрут та виконати завдання і завоювати всі можливі бали. Крім адреналіну та команднго духу ви також маєте змогу завоювати лідерський статус. Результати вашої команди порівнюватимуться із результатами інших команд. В результаті чого після проходження квесту кількома іншими командами і визначається переможець і присвоюється перехідний лідерський статус (результати команд будуть розміщені у нас на сайті, а лідерський статус є перехідним.

Учасники перед тим, як увійти в печеру, переодягаються у спеціальний одяг у Спелеохаті. Гра починається одразу із входу у печеру, де на Вас чекатиме інструктор, але усі етапи учасники долають самостійно.

Перший етап квесту називається Світло Прометея. Учасникам доведеться пройти вхідний лаз тримаючи в руці запалену свічку. Особливість маршруту полягає в тому, що він проходить на ділянці з різкими спусками і підйомами, де іноді потрібно допомагати і підсвічувати одне-одному. Інколи у вузьких лазах пройти можливо тільки навколішки, або взагалі по по-пластунськи.

Порада від учасників:пам’ятайте, при різких рухах свічка може згаснути, тому відстань між вам та вашими товаришами, має бути невеликою, щоб можна було знову підпалити свічку у сусіда. В особливо небезпечних місцях, доводилось збиратись по троє - четверо, щоб пройти певний етап. Троє присвічують своїми свічками, щоб хтось один спустився чи піднявся. Без командної роботи Вам не обійтись!

Для тих, хто знайомий з грецькою міфологією, назва наступного завдання - Нитка Аріадни одразу все пояснює. Суть етапу – пройти відрізок шляху з тросом в руці в абсолютній темряві. Команда користуючись закріпленим на підлозі тросомі рухається проходом наосліп. Сам маршрут проходить по лазу з кількома поворотами, спусками і підйомами. Адреналін та нові емоції Вам гарантовані.

Порада від учасників: це найтемніший і водночас найгаласливіший етап. Позбавлені одного з основних чуттів, учасники намагаються компенсувати це гучними коментарями і голосними виявами емоцій. Постійно потрібно обмацувати все навкруги і намагатись нікого не зачепити. Здавалось суцільна темрява навколо мала б лякати, але у команді це зовсім не страшно…

На наступному переході між етапами потрібно буде застосувати всю свою фізичну силу. Щоб подолати Учбову розпору – тріщину місцями шириною до одного метра, при проходженні якої в деяких місцях вам доведеться діставати до однієї стіни руками, а до іншої – ногами одночасно.

Щоб пройти етап під назвою Лазерне шоу вам доведеться провести лазерний промінь від дзеркала до дзеркала по лабіринту. Учасник з лазером фіксує його і передає промінь на перше дзеркало, решті учасників потрібно це дзеркало повернути так, щоб потрапити на наступне дзеркало і так далі, одни за одним, до останнього дзеркала, від якого вже необхідно привести промінь у задану відмітку.

Порада від учасників: спочатку це завдання здавалось нам легким, але в процесі виявилось, що втримати лазер без жодного зайвого руху зовсім не так просто. З кожним наступним заломленням, виконати наступнтй крок стає все важче і важче. На останні кілька секунд взагалі найкраще затримати дихання…

Перехід між етапами тут недарма називається Чортовим горлом, оскільки при проходженні якого здається, що тебе і справді зав’язують у вузол. Тут вам доведеться пройти вузький лаз з стрімкими поворотами, які перегороджують стрімкі кам’яні брили.

Після Чортового горла на вас чекає не менш карколомний етап під назвою Пекельний ковток. Вашій команді доведеться віднайти таємне печерне озерце і використати всю свою гнучкість та спритність. Спершу команда знаходить озерце, у одному із кількох вертикальних спусків. Далі завдання полягає в тому, щоб набирати воду у пластикову чарку і перенести через вузький підйом. Етап недарма називається Пекельним, бо місцями пройти його можна або повзучи на животі вгору та ще й при цьому підтягуючись і відштовхуючись усім тілом. Для того щоб не розплескати воду саму чарку доводиться переносити у зубах. Для успішного завершення цього етапу води повинно бути не менше чим до до певної позначки і донести її також потрібно за певний час.

Порада від учасників: Нашій команді довго не вдавалось віднайти саме озерце. Ми витратили не це стільки часу, що для завершуючого етапу у нас залишилось всього по одній спробі. Наш перший учасник на виході розхлюпав воду, чим ще більш ускладнив завдання всім наступним.

Після Пекельного ковтку переходом між етапами є Чортове горло і проход Мустанга зі зворотнім проходженням. Якщо раніше тут треба було повзти навколішки, то тепер можна пройти лише пригнувшись.

На етапі під назвою Останній подих учасникам квесту потрібно пройти розпору з повітряною кулькою. Команда отримує повітряну кульку і намагається пронести її цілою через розпору Фантазія. Сама ж розпора, сповна виправдовує свою назву, бо щоб її подолати і не втратити кульку, доведеться докласти чимало фантазії і зусиль. Шлях крутий і непередбачуваний, щоб не втратити рівновагу інколи кульку доводиться тримати лише зубами.

Порада від учасників: концентрація уваги та сили волі позбавляє часників бажання будь-що коментувати після цього етапу.

Наступний перехід між етапами проклав свій шлях широкими та просторими галереями, де учасники зможуть перевести подих.

На заключному етапі нашого квесту, який називається Орієнтування команді вже доведеться пройти без супроводу інструктора, користуючись лиш картою та збираючи маркери на своєму шляху. Маршрут проходить через галереї з багатьма відгалуженнями, у кожному з яких може бути прихований маркер. Щоб подолати цей етап група має використати всі свої командні навички, швидко згрупуватись на на тих, хто вивчає карту, і тих, хто шукає маркери.

Порада від учасників: ми відправлялись у відгалуження по двоє, далеко не відходили, бо вже за два повороти практично не було чути інших учасників команди. Ми швидко пройшли першу частину, але далі заблукали, виводити нас довелось інструктору після закінчення етапу.

Закінчується цей етап з орієнтуванням у вхідних залах, де на команду чекає останній етап Спелео-інтелект - вікторина на печерну тематику, де будуть різні запитання, загадки, задачі і ребуси.

Фініш. Вихід з печери. Підбиття підсумків. Нагородження.